Faqs By RETOURNEREN


Retourneren

Esprase heeft meer dan 20.000 producten in haar assortiment en uiteraard kan er altijd wel wat misgaan. Het kan zijn dat u een defect, onjuist of incompleet product ontvangen heeft, wat vervelend is en waarbij we altijd naar een oplossing voor u zoeken. Is het product defect geleverd, verzoeken we u om contact op te nemen met ons en het product in de geleverde staat te laten. Neem contact op via de chatfunctie of per e-mail.Dankzij ons grote assortiment aan producten bij Esprase, bestaat er altijd een kleine kans dat er iets misgaat. Dit kan zijn dat uw ontvangen bestelling niet compleet is, onjuist of defect. Als dat gebeurt vinden wij dat, net als u, erg vervelend. Daarom zoeken wij altijd zo gauw mogelijk naar een oplossing voor u. Wanneer u een product geleverd krijgt van ons dat defect is, willen wij u graag vragen om het product in de geleverde staat te laten en contact met ons op te nemen via de chatfunctie of per e-mail.

Ik wil mijn bestelling retourneren

 Bij ons heeft u na de ontvangst van uw bestelling, 7 werkdagen de tijd om uw product retour te zenden. Nadat u gemeld heeft uw product wilt retourneren, moet dit binnen 7 dagen gebeurt zijn.

Het retourneren van een product verloopt bij ons in vier eenvoudige stappen:

    1. Meldt uw retour hier.

    2. Verpak uw product goed en stevig in in een doos en voeg het retourformulier hier aan toe.

    3. Na goedkeuring van uw retouraanvraag door ons, ontvangt u het verzendlabel voor de retour. Deze dient op de doos te worden geplakt.

    4. Wanneer wij uw retourzending ontvangen, ontvangt u van ons een bevestigingsmail.

LET OP: wanneer u speciale, door u aangevraagde producten in heeft besteld die wij niet vast in ons assortiment hebben, kunt u uw bestelling niet retourneren. Wanneer dit het geval is bij een product, zal dat bij aankoop gemeld worden.

Terugbetaling. Hoe zit dat?

 Na ontvangst van uw retourzending, wordt de zending door ons beoordeeld. Dit product moet in originele verpakking en -staat en compleet retour gestuurd worden. Als uw retourzending hier aan voldoet en ons beoordeling is positief, ontvangt u uw geld binnen 10 dagen terug op de rekening waarmee u het product in eerste instantie betaald hebt.

 

Worden mijn retourkosten vergoed?

De verzendkosten worden als retourkosten in mindering gebracht op het bedrag dat door ons teruggestort wordt. Wanneer u een ander product nodig heeft, helpen wij u graag met het zoeken naar een passend onderdeel.